♥ sayangs dia diary's ♥


Hai. Welcome to my online diary. Feel delightful to read something sayang dia owner. Or you want to see my Boyfie? Read the story back here :)






100% Copyright by Ain Farhana
Powered by Blogger.
Alhamdulillah aku bahagia akhirnya :')

Assalamualaikum semua . Rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin . Jemput datang beraya kat rumah ehh :) Moga lembaran baru ni akan memberi makna yang besar buat kita semua . Yaa macam aku jugak . Terasa sejak akhir akhir ni aku lebih bahagia bersama sidia . Hohoho *sejak bila gelak pakai hoho -____-'

Buat capital N ,
Maaf terasa memang tiada jodoh antara kita . Saya dapat rasakan awak takkan bahagiakan saya dengan sikap awak . Sayangnya awak sedar yang awak betul sayangkan saya bila teserlah kesalahan awak menduakan saya . Dengan kawan saya sendiri pulak tu kan . Takda guna kan awak selalu cakap awak rindukan saya and at the same time awak bercintan cintun dengan girl lain . So tindakan saya lepaskan awak dulu adalah yang terbaik cause i know you will never changed . 

Ikhlas buat capital B ,
Saya tak dapat balas cinta awak . Maaf juga buat awak kecewa dengan sikap saya . Saya nak awak tahu , saya ikhlas sayangkan awak dulu . Awak anak yang baik . We are not mean together . Saya sangat tidak sempurna untuk lelaki sebaik awak . Saya jugak tanak awak rosakkan diri sebab saya . Satu jea yang saya nak pesan , berhenti tunggu saya . Sebab sekarang saya tak mampu nak bahagiakan awak walaupun saya tahu saya first love awak . Jadi kawan boleh kut , kan ?

Untuk sayang ,
Susah untuk saya katakan yang saya mula sayangkan awak sepenuh hati saya . Dengan pengalaman yang ada , saya akan berusaha untuk pertahankan hubungan kita . Maaf saya juga tak sesempurna mana . Terlalu banyak benda untuk diperbaiki lagi . Cukup lah buat awak mengerti saya sayangkan awak . Perubahan yang ketara dalam diri saya sejak bersama dengan awak , saya tengah belajar untuk setia taw . Hahaha , ayat poyo . Kbye

Salam lebaran
Ikhlas dari saya ,
Ain Farhana bt Mohamad .