♥ sayangs dia diary's ♥


Hai. Welcome to my online diary. Feel delightful to read something sayang dia owner. Or you want to see my Boyfie? Read the story back here :)






100% Copyright by Ain Farhana
Powered by Blogger.
Maaf seandainya aku tak sempurna

Assalamualaikum . 
Hari ni aku nak sembang pasal kekhilafan . Kekhilafan bererti kekeliruan atau melakukan kesalahan secara tidak sengaja dan sering terjadi dalam pergaulan setiap hari . Begitu jugak dengan aku . Aku tak pernah lari dari membuat silap . Tak pernah tersasar dari menunjukkan keegoan . Sedangkan lidah lagi tergigit . Inikan pula manusia . Sungguh apa yang berlaku malam tadi sungguh meluluhkan hati kecil ni . Kadang tu aku memang need someone untuk share apa yang aku rasa tapi tak tahu nak share pada siapa . End up , aku nangis sorang sorang . Lifestyle katanya . pfftfffpp ~


Maaf kan saya , saya takda niat nak buat awak tersinggung atau rasa macam ni semalam . Saya mengaku saya cemburu . Apetah lagi bila awak terlepas cakap pasal ex awk pada saya . Bunyi nya seperti awak masih lagi menangisi masa lalu . Kenangan awak dan dia , sedangkan saya sendiri kalau boleh taknak cerita apa apa mengenai siapa dengan saya sebelum awak , kerana terlalu nak jaga hati awak , saya tak sedar hati saya sedikit terluka . 

Seorang perempuan mempunyai ego yang tersendiri , tetapi demi lelaki yang dia cinta dan kasihi . Semua tu dia tolak tepi . Saya pujuk hati ni untuk sentiasa berfikiran terbuka dan positif . Saya mendengar , saya tak mengaku kalah dengan emosi sendiri , Saya kena kuat walaupun ianya menyakitkan . Memang dah jadi adat masa bercinta . Kadang tu bila dia seronok bercerita kita rahsiakan . Saya ingat kan diri , yang awak hanya beritahu apa yang terjadi dalam hidup awak sebelum saya datang . And i take it positively . For us :')