♥ sayangs dia diary's ♥


Hai. Welcome to my online diary. Feel delightful to read something sayang dia owner. Or you want to see my Boyfie? Read the story back here :)






100% Copyright by Ain Farhana
Powered by Blogger.
Saya suka bila awak panggil saya sayang

Assalamualaikum bakal imamku ,

Sesungguh nya aku bersyukur ke hadrat Illahi , kerana dengan restu darinya kita bertemu kemudian timbul pula rasa sayang yang tidak melebihi hadnya :')

Dengan cinta kita belajar mengenal, kita belajar mendidik jiwa, kita belajar menahan sabar . Ingat bakal imam ku , sabar separuh daripada iman . Duhai 'Adam' , aku selau berpesan kepada hati ini untuk tidak terlalu berharap kerana jika suatu hari nanti tiada jodoh pada hubungan kita, pasti aku akan selalu derita dan terasa kehilangan .

Duhai bakal suamiku ,
Dan aku mengharapkan agar dirimu memohonlah pada Dia yang berhak . Milikilah jiwaku keranaNya . Dan milikilah hati ini dengan izin Allah S.W.T . Dan miliki lah cinta ku kerana agamaNya . Pada saat aku jauh darimu ,akukan selalu menjaga hatiku untukmu , akan selalu ku jaga hati ini buatmu .

Duhai bakal suamiku ,
Dan ketika dirimu sedang resah menanti kehadiranku , berdoalah kepada Allah dan mohonlah hanya kepadaNya dan berusahalah kerana aku hanya insan yang tiada daya upaya dan sesungguhnya Allah adalah pemilik nyawaku . Cintailah aku dalam diam dari kejauhan dengan penuh kesederhanaan dan keikhlasan .

Bismillahhirahmanirahim ,
Ya Allah jika benar dia adalah yang terbaik untukku , satukan lah aku dan dia hingga akhir hayat kami . Jika benar dia untukku , kekalkan lah rasa sayang aku dan dia hingga akhir nafas kami . Dan dekatkan lah hatiku dengan hati nya . Andai dia jodohku , aku sedia menerima dia seadanya .
Amin .