♥ sayangs dia diary's ♥


Hai. Welcome to my online diary. Feel delightful to read something sayang dia owner. Or you want to see my Boyfie? Read the story back here :)






100% Copyright by Ain Farhana
Powered by Blogger.
Tak tau tajuk =.=

Assalamualaikum .

Ni post saja aku suka suka nak menaip , terbangun awal pulak pagi ni . Dan terasa sangat nak bercerita . Sebabnya pagi pagi lagi aku dah teringatkan dia . Begitu jugak dengan tiap malam sebelum aku tidur . Bukan maksud aku ingat kat dia je all the time . Sometime tu , dalam teringat kat dia . Aku rindukan keluarga . Kadang tu sampai mengalir air mata ni . Bila rindu mesti nak pejam mata , lepastu air mata mesti mengalir tanpa kita sedar . Kan ? :'/

Bila aku rindukan seseorang , aku mesti nak tengok bulan . Kalau bulan takda , aku sampai bbm member tanya nampak tak bulan . Siap suruh dia tengok kan bulan untuk aku . Bagi aku , bulan lebih menyamankan dari matahari . Bulan pun sentiasa ada kat mana je kita . Aku sampai sanggup tunggu ke malam sebab nak tengok bulan . Dengan harapan orang yang aku rindu tu terpandang bulan dan teringatkan aku .

Aku nak jaga orang yang aku sayang . Walaupun aku sakit , aku taknak tunjuk kat orang tu keadaan aku yang sebenarnya . Sebab aku nak orang tu percaya yang aku bole jaga dia . Ibarat macam aku berjalan dalam hujan dan takda seorang pun yang perasan aku menangis .

Bila aku takda nanti untuk menemani dia sepanjang hayat hidupnya , aku nak dia tahu . Angin rindu aku akan selalu menyapa diri nya , memberi ketenangan kepada dia sentiasa . Pejamkan mata , aku pasti berada disisi tanpa melihat aku lagi .

Setiap kali dia pandang aku , aku akan pandang ke arah lain dan setiap kali dia pandang ke arah lain . Aku akan curi curi pandang dia . Sayang sungguh aku pada dia kan . 

" Saya harap awak sudi tunggu saya . Sebenarnya saya perlukan sedikit masa untuk memperbaiki diri menjadi lebih bersedia dan lebih beriman . Tapi kalau awak tak boleh bersabar . It's okay . Saya doakan awak bahagia . Awak memang patut dapat yang lebih baik :) "