♥ sayangs dia diary's ♥


Hai. Welcome to my online diary. Feel delightful to read something sayang dia owner. Or you want to see my Boyfie? Read the story back here :)






100% Copyright by Ain Farhana
Powered by Blogger.
Tuhan jagakan dia kekasihku

Sini ... Sini tempat aku meluahkan perasaan . Tempat aku coretkan pelbagai peristiwa yang dianggap penting dan bermakna . Segala yang terbuku , segala perasaan gembira dan duka . Aku lepaskan disini . Agar yang membaca dapat mengerti dan memahami jiwa dan diri ni . Aku bukan jenis senang cerita kan masalah , meluahkan perasaan secara terbuka kepada orang . Kalau aku cerita pun , message tu takkan sampai pada yang mendengar . Sebab tu aku lagi selesa menulis . Bila aku menulis aku yakin dan pasti yang pembaca akan mengambil masa untuk menghayati dan mudah lah untuk mereka memahami .


                               
Hanya dirimu yang aku cinta .
Takkan membuatku jatuh cinta lagi .
Aku merasa kau adalah yang terbaik untukku .
Walaupun ku tahu kau tak sempurna .
Takkan buat ku jauh padamu .
Apa adanya ku akan tetap setia padamu .